کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام

ساخت وبلاگ

رپورتاژ آگهی یک استراتژی تبلیغات موفق و قدیمی است که حتی قبل از به وجود آمدن صفحات وب در روزنامه ها و مجلات کاربرد داشته است.اصول کاری رپورتاژ آگهی ,معرفی خدمات یا محصولات و جذب مشتریان بالقوه قرار گرفته است. در این روش شما از یک وبسایت پربازدیدتر که در زمینه اخبار و مسائل مربوط به حوزه کاری شما فعالیت دارد می خواهید که در قالب یک گزارش غیرتبلیغاتی و توضیحات کاملی از خدمات و محصولات وب سایت شما تهیه کند.

این گزارش معمولا با چند لینک به وب سایت و صفحات مورد نظر شما اشاره می کند. بدین ترتیب علاوه بر این که محصولات و خدمات خود تبلیغ پر بازدیدی انجام داده اید، تعدادی لینک با کیفیت هم برای وب سایت خود ایجاد کرده ایدکه در این شرایط بازدیدکنندگان بیشتری برای سایت خود پیدا می کنید و سئو سایت خود را بهبود می بخشید.

بک لینک ها

بک لینک یکی از مهمترین  اصول کار برای سئو هر سایتی است. گوگل معتقد است که وبسایت های با بک لینک با کیفیت دارای محتوای با ارزش تری هستند و آن ها را در صدر نتایج جستجوی خود قرار خواهد داد. به دلیل همین اهمیت بالا است که امروزه دریافت بک لینک معتبر و با کیفیت به یکی از دغدغه های مهم .ضروری  وب مسترها و صاحبان سایت های معتبر تبدیل شده است.

بهترین راه برای دریافت بک لینک نوشتن محتوای مناسب ، جذاب ، معتبر و مرجع است. با این که این روش راه کار مطمئنی میابشد , اما باید  زمان طولانی را باید برای شناساندن خود به سایر سایت ها و دریافت بک لینک از آن ها صرف کنید. به همین دلیل بسیاری از افراد سعی می کنند با سفارش تبلیغات به شکل بک لینک (خرید بک لینک) از سایت های فعال در زمینه فعالیت خود لینک دریافت کنند. به این نکته توجه داشته باشید گوگل تنها به بک لینک هایی اهمیت خواهد داد که به صورت عادی و طبیعی توسط کاربران در سایت های مختلف منتشر می شود و به صورت کاملاً هوشمند سایت هایی که اقدام به خرید بک لینک کرده اند را تشخیص می دهد و این نوع بک لینک های خریداری شده را در رتبه بندی خود تأثیر نخواهد داد.

خرید بک لینک به این شکل انجام می میگیرد که شما یک یا چند کلمه کلیدی اصلی را از سایت خود را انتخاب می کنید و از سایت دیگری می خواهید که در مطالب خود از این کلمه کلیدی استفاده کند و لینک مورد نظر شما را در آن قرار دهد. در این صورت بازدیدکنندگان سایت مورد نظر زمانی که با مطالب مرتبط با کلمه کلیدی شما مواجه می شوند می توانند از طریق لینک شما که در آن کلمه کلیدی قرار داده شده وارد صفحه مورد نظر در سایت شما شوند. اما همانگونه که مطرح شد ، این روش با توجه به حساسیت گوگل بر روی خریداری بک لینک ، می تواند عواقب سنگینی برای سایت شما داشته باشد و یا در بهترین حالت هیچگونه سودی برای سئوی سایت ندارد و هزینه ای که بابت خرید بک لینک صرف کرده اید به هدر خواهد رفت.

با توجه به این مورد ، منظور از عبارت “بک لینک” که در این مقاله به آن پرداخته شده است ، بک لینکی است که صورت طبیعی ایجاد شده است و نه خرید بک لینک. بنابراین پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان به سمت خرید بک لینک نروید و تنها با استفاده از محتوای جذاب و مفیدی که تولید می کنید ، به نوعی کاربران خود را مجاب خواهید کرد که این اطلاعات مفید سایت شما را برای دیگران به اشتراک بگذارند و یا در فروم ها ، انجمن ها و کامنت ها از لینک صفحات سایت شما استفاده کنند که در نتیجه آن به صورت طبیعی از دیگر سایت ها بک لینک دریافت کرده اید و تأثیر مثبت آن بر روی رتبه سایت را به مرور مشاهده خواهید کرد.

رپورتاژ آگهی یا بک لینک ، کدام یک مناسب تر است؟

با توضیحاتی که در مورد رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری و بک لینک بیان شد حتماً متوجه شدید که تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک های ایجاد شده ,شده اید. هر دو این ها باعث افزایش بازدید و تعداد لینک های وارد شده به سایت شما می شوند. اما تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک زمانی مشخص می شود که شما ابتدا استراتژی تبلیغاتی خود را مشخص کرده باشید. اگر بودجه مالی مناسبی دارید پیشنهاد می شود که از  روش های تبلیغات رپورتاژ آگهی و تولید محتوای مناسب (که منجر به دریافت بک لینک به صورت طبیعی خواهد شد) در کنار هم استفاده کنید.

اگر استراتژی کوتاه مدت با هزینه کم تر را مدنظر دارید می توانید از رپورتاژ آگهی بهره ببرید. توجه داشته باشید که اگرچه تولید محتوا به تعداد مناسب می تواند هزینه بیشتری نسبت به رپورتاژ آگهی داشته باشد ، اما با تهیه چندین مقاله معتبر برای سایت خود به عبارتی شانس دریافت بک لینک برای چند صفحه را خواهید داشت.

در واقع تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک به زمان و بودجه شما بستگی دارد. هر کدام از استراتژی های تبلیغاتی رپورتاژ آگهی و تولید محتوا برای کسب بک لینک دارای ویژگی های مثبت زیادی است و این به شما بستگی دارد که بخواهید از کدام ویژگی ها بیشتر استفاده کنید.

 

تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی

انتخاب هر یک از این دو روش بستگی به شرایط شما دارد، در واقع اگر بودجه محدودی دارید قطعا نمی توانید از هر دو روش استفاده نمایید به این ترتیب می بایست به توجه به شرایط خود روشی که به هدفتان نزدیک تر است را انتخاب نمایید.

رپورتاژ آگهی بهترین روش برای لینک بیلندیگ است، این روش دائمی می باشد، این موضوع در خصوص بک لینک با محدودیت روبرو است و دائمی نخواهد بود.

بک لینک در هر صفحه های مختلف تاثیر متفاوتی است یعنی در نهایت تعداد صفحاتی که دارای بک لینک هستند بسیار بیشتر از رپورتاژ است به این معنی که در رپورتاژ آگهی تنها در یک صفحه از لینک دهی استفاده می شود.

در روش رپورتاژ قطعا توضیحات  کامل خواهد بود و محصول مورد نظر به طور کاملا واضح توضیح داده می شود، و تصاویری مرتبط با موضوع نیز نمایش داده خواهد شد، این موضوع در بک لینک تنها به یک عبارت کلیدی خلاصه می شود و در نهایت امکان لینک دهی به یک صفحه می باشد.

پرداخت هزینه در روش لینک و بک لینک به صورت دوره ای بوده و برای رپورتاژ تنها یکبار پرداخت هزینه دارید. در مورد سرعت می توان اینطور نتیجه گیری کرد که بک لینک با توجه به شرایط تبلیغ دارای بازدهی سریعتری است.

با بررسی های انجام شده مشخص شد که نمی توان گفت کدام روش بهتر است، در واقع هر روش دارای شرایط مخصوص به خود بوده و بازده متفاوتی دارد. وقتی تبلیغی هدفمند باشد قطعا نتیجه بخش خواهد بود. تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی مشخص بوده و هر یک در جایگاه خود از ارزش ویژه ای برخوردار است. تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی علاوه بر میزان بازده نوع تعرفه آن نیز می باشد، به طور کلی قیمت مناسب یکی از مهمترین تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی است.

کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام...
ما را در سایت کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام دنبال می کنید

برچسب : لینک ,بکلینک , رپرتاژ , رپورتاژ آگهی ,تبلیغات بک لینک , کسب درآمد , , نویسنده : پول یاب poolyabi بازدید : 175 تاريخ : يکشنبه 21 دی 1399 ساعت: 17:53

بررسی رپورتاژ و بک لینک

خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی از جمله روش های بالا بردن رتبه سایت هستند. تفاوت این دو با هم در چند مورد وجود دارد، بنابراین برای استفاده از این دو روش لازم است که با هر یک از آن ها و تفاوت رپورتاژ و بک لینک آشنا شویم. در این مقاله این دو روش را بررسی کرده و اصلی ترین تفاوت میان آن ها را بیان می کنیم.

اهمیت رپورتاژ و بک لینک برای رتبه بندی سایت

امروزه برای کسب و کارهای اینترنتی و سایت های مختلف موضوع قرار گرفتن در رتبه های اول گوگل بسیار مهم می باشد. چون اگر وب سایت اینترنتی ما نسبت به رقبا دارای رتبه بالاتری باشد، می توانیم به درآمدهای میلیونی دست پیدا کنیم. خرید رپورتاژ و بک لینک را می‌توان از جمله روش‌هایی نام برد که به شما در رتبه گیری گوگل کمک خواهد کرد.

به طور کلی باید گفت رپورتاژ آگهی و بک لینک روش هایی برای سئو سایت ها می باشند. بنابراین با استفاده از این دو روش می توان به رتبه های بالا در گوگل دست پیدا کرد و بازدید صفحات خود را افزایش دهیم. برای بررسی تفاوت رپورتاژ و بک لینک به تفاوت آن ها می پردازیم. البته کسب درآمد با رپورتاژ آگهی یکی از راهها و کسب و کارهای پولساز در اینترنت محسوب می شود و سایتهای زیادی بقای کسب و کارشان به درآمد حاصل از رپرتاژ آگهی وابسته است البته در قضیه بک لینک هم اینگونه می باشد .

تعریف بک لینک

یک لینک خروجی از صفحه یک سایت به صفحه سایت دیگر را بک لینک می گویند که موجب می شود فرآیند لینک دهی برای شما به طور مستقیم انجام شود. جهت استفاده از بک لینک فقط کافی است که یک کلمه از لینک سایت شما در یک سایت دیگر نشر پیدا کند تا مخاطبان بتوانند به کمک آن به صفحه سایت شما انتقال پیدا کنند.

از طریق خرید بک لینک خیلی راحت می‌توان به رتبه اول در موتورهای جستجو مثل گوگل دست پیدا کرد. چون لینک ها به عنوان یک پشتوانه بسیار محکم برای سایت ها هستند و موجب اعتبار بخشیدن به سایت می شود. از این رو در سایت هایی که دارای بک لینک با کیفیت باشند به طور مداوم دارای محتوای منظم جدید در صفحات خود هستند و این سایت ها پیوسته می توانند در رتبه های اول گوگل قرار گیرند.

همان طور که درباره کسب درآمد از رپورتاژ آگهی اشاره شد در اهمیت بک لینک در کسب درآمد از اینترنت برای وبمستران هیچ شکی نیست و کسب و کارهای زیادی به پول و درآمد حاصل از این راه وابسته است.

تعریف رپورتاژ

در تعریف رپورتاژ باید گفت که شکل دیگری از تبلیغات می باشد که عرضه آن به مخاطب با نوشتن یک مقاله گزارش خبری صورت می گیرد. رپورتاژ آگهی به طور غیر مستقیم باعث دعوت مخاطبان به خرید محصول می شود. امروزه رپورتاژهای آگهی در تبلیغات وب سایت های اینترنتی کاربرد بسیار زیادی دارند. از طریق رپورتاژ آگهی می توانید رتبه گیری در گوگل را برای سایت های گوناگون انجام دهید.

جهت استفاده از رپورتاژ آگهی لازم است که علاوه بر داشتن مهارت در مقاله های جذاب با روش های لینک بلیدینگ نیز باید آشنا باشیم. با انتشار رپورتاژ آگهی در سایت هایی که دارای بازدید بالایی هستند، بازدید وبسایت خود را نیز می توان افزایش داد و از این طریق می توانید به رتبه‌های اول موتور جستجو مثل گوگل دست پیدا کنید.

فرق رپورتاژ و بک لینک

قرارگیری بک لینک های مختلف در یک سایت به صورت موقت و در دوره‌های حداکثر یک ساله می باشد. بک لینک ها می توانند از طریق انتقال مخاطبین از سایت‌های دیگر به سایت شما موجب بازدید بیشتر و رتبه و بالارفتن رتبه سایت شما شوند. از آن جایی که در لینک ها دارای محدودیت زمانی هستند، هزینه های مختلفی برای شما خواهند داشت.

با وجودی که رپورتاژ آگهی با استفاده از روش‌های مختلف لینک بلیدینگ موجب می شود یک تبلیغ دائمی برای سایت شما در سایت های دیگر ایجاد شود. از دیگر تفاوت رپورتاژ و و لینک می توان به محدوده زمانی این دو روش سئو سایت اشاره کرد. همانگونه که پیش تر از این گفته شد، بک لینک ها برای مدت زمان مشخص از قبل تعیین شده می توانند حداکثر تا یکسال در صفحات یک سایت قرار گیرند، ولی رپورتاژ آگهی این امکان را دارد که به صورت دائم روی یک صفحه از سایت قرار گیرد و به طور مداوم می تواند مخاطبان مختلفی را به صفحه سایت شما دعوت نماید. پس یکی از اصلی ترین تفاوت رپورتاژ و بک لینک این است که دوره زمانی این دو روش با هم فرق می کند.

تفاوت رپورتاژ و بک لینک از نظر هزینه

از دیگر تفاوت رپورتاژ و بک لینک، موضوع پرداخت هزینه است. چون بک لینک ها به طور موقت و دوره‌ای در صفحات یک سایت قرار می گیرند، لازم است که شما پرداخت را به صورت دوره ای انجام دهید. ولی جهت استفاده از رپورتاژ آگهی می توان فقط یک بار هزینه را پرداخت کرد و به طور دائم از آن استفاده نمود.

کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام...
ما را در سایت کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام دنبال می کنید

برچسب : بک لینک , رپورتاژ ,لینک ,رپورتاژ آگهی ,اهمیت بک یلنک, نویسنده : پول یاب poolyabi بازدید : 201 تاريخ : يکشنبه 21 دی 1399 ساعت: 17:35